Louise

Louise är tjejen som gjort min fina design! Som jag tyvärr inte kan se :(
Här kommer några frågor till henne:

Hur lärde du dig att göra egna designer? Jadu ;) Haha, jag testade mest ;) Fick inspiration från andra bloggar från början, och sen testade jag och göra likadant..sen har jag fått mycket hjälp från google! :D

Vilket/vilka program arbetar du i?
Jag arbetar i Photoshop Elements 7.0 :)

Varför är designerna gratis?
Från början valde jag att de skulle vara gratis, för att se hur många jag fick att göra, och hur nöjda alla blev ;) Det kanske bara blir tillfälligt, eftersom att det också tar tid att göra alla designer...

Hur länge har du gjort designer?
Hmm...ja, kanske sen i vintras...minns inte riktigt ;)

Vill du jobba med design senare i livet?
Det vore sjukt kul att jobba med design senare i livet, men jag har nog inga planer för det än ;) Hade tänkt mig nåt med foto typ, fast det är nog ganska svårt att få ett sånt jobb ;)
Fast jag skulle nog kunna tänka mig att jobba med design :D





Louisesnall.blogg.se
Postat av: Louise

Jag är ledsen att man inte ser din header...jag vet inte vrf..

Jag kan se den när jag kommer in på bloggen, men inte när jag uppdaterar den...



Såå ledsen!

2011-08-15, 17:35:33 - URL: http://louisesnall.blogg.se/
Postat av: ingrid

åh eira jag dödens dör! Snyggaste designen jag har sett på ett långt tag!

2011-08-16, 00:50:40 - URL: http://ingridramberg.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

2011-08-16, 09:41:47 - URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: