Jag vägrar!!

Nu har jag inte uppdaterat på hela dagen. Men jag vägrar att skriva som så många andra bloggare:

Förååååt för att jag inte har bloggat idag, jag lovar att det blir bilder i morgon!

Altså 1. Vem tror du att du lurar?
2. Jag tror inte att det finns en kotte där ute som väntar på att du ska uppdatera din högst tråkiga och ointressanta blogg och din vardag och "mitt tokiga liv". K bry om du har updaterat eller inte liksom, ingen läser endå?

Det känns som att min blogg är på väg att sjunka till den nivån just nu, jag menar, vem läser det här? Ingen antagligen, så varför ska jag sitta min lediga lördakväll och ge min tid åt något som inte någon tar sig kraft och ork till att ens läsa?

Ska man ha en blogg ska den vara känd, åtminstonde lite, eller så har man ingen alls!

Fast man måste ju bli det också, men det blir man genom kvalité! INTE GENOM PICNIK.COM!





I morgon är det skolfoto, är nervös oh det könns piss och pina.
Mamma fyller år också, så jag hinner inte platta håret, och även om jag gjorde det skulle det locka sig innan jag hunnit fran till skolan. Cykla vet ni.

Bloggar från Elins dator nu, så moahahaha, jag laddar inte upp en bild på mig!



eller jo, det fick ni xp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: